לפיתוח מנהיגות למצוינות ולהתמודדות עם מצבי משבר

הפעילויות הייחודיות שלנו

הכשרות מתקדמות לעמידה אפקטיבית מול קהל

בהכשרה תקבלו: העקרונות המוכחים של של TED ואת סודות הפרזנטציה הטובה בעולם. לצד המיומנויות, הטכניקות, הכלים שהותאמו לאתגרי העת התזזיתית הזו.

הכשרות מתקדמות לעמידה אפקטיבית מול קהל

הכלים מבוססים על חקר המוח והמצוינות בשיטת דרייב ולאחר למעלה מעשור של מחקר ואלפי שעות שטח, במקומות סלקטיביים וקשוחים במיוחד. הראשונים שנהנו מההכשרות האלה היו כבר לפני 10 שנים בצבא, בין השאר היינו שותפים בהקמת ביה"ס לפיקוד והדרכה בעיר הבה"דים, הכשרנו עשרות מפקדים וקצינים כולל מומחי צפ"ה, יחידות מיוחדות, מדריכים בכירים במשטרה, מרצים באקדמיה ובכירים במערכת החינוך.

ליווי מנהלים וקבוצות מובילות

ליווי מנהלים וקבוצות מובילות

קורס להכשרת מנטורים - מובילי הארגון. כיצד להפוך למנטור /חונך משמעותי ומשפיע? כיצד ניתן ללוות את הדור הבא של הארגון ולסייע להם להשתלב טוב יותר?

הכשרות והשתלמויות

קורסים, הכשרות, השתלמויות וסדנאות

אחרי שנבין מכם מה הם האתגרים איתם אתם מתמודדים, נתאים את הפעילות ואת מסגרת הזמן לעולם התוכן שלכם, במטרה שתקבלו פעילות מותאמת צרכים ואפקטיבית.

סדנאות בוטיק לבכירים

סדנאות בוטיק לבכירים

"לצאת מהאי כדי לראות אותו" - יומיים חווייתיים של סדנאות בוטיק לבכירים – ODT ייחודי בגולף, שוברי שגרה עם המון תובנות, החלטות וכלים תכליתיים ומעשיים.

פיתוח תוכן והדרכה

פיתוח תוכן והדרכה

פיתוח תכניות לאומיות ייחודיות -
עם שותפים כדוגמה: משרד החינוך, משרד הביטחון, גופים ממשלתיים.

הרצאות ייחודיות להעשרה ולהשראה

הרצאות ייחודיות להעשרה ולהשראה

לכנסים מרכזיים ופאנלים -
מדובר בהרצאות מרתקות וחדשניות שמשאירות אימפקט חזק עם המון ערך וכלים מעשיים למחר בבוקר.

פיתוח תהליכים מקצועיים

פיתוח תהליכים מקצועיים

לדוגמה: קורס ייחודי להכשרת נאמני מצוינות.
כלים מעשיים לפיתוח ולהכשרת קבוצת איכות נבחרת שתוביל תרבות של מצוינות, באופן חוצה ארגון.

מה מקבלים בפעילויות שלנו?

חיסון
חיזוק החוסן האישי והניהולי

כיצד להתאושש במהירות ממשברים ומורכבויות? כיצד להמשיך ולנוע לעבר מטרת העל על אף היעדר קידום, שחיקה ותסכול. כיצד למפות את חסמי הצלחה ומה הפתרונות? מה עושים כשמתעייפים?

מדרגות
התפתחות אישית ומקצועית

במסגרת התוכנית עוברים המשתתפים תהליך פיתוח אישי מקצועי, מעשיר, דינמי וחווייתי על ידי סגל בכיר ומנוסה (הדרייבולוגים שהוסמכו והוכשרו בשיטה), בו הם לומדים בראש ובראשונה - להכיר את עצמם.

runners, silhouettes, athletes
שימור המוטיבציה לאורך זמן

ייחודיות השיטה שלנו בכך שהיא עוסקת לא רק בהצבת מטרות וגזירת תכנית פעולה מעשית ומדידה, אלא בעיקר בכל אותם החיזוקים לצד כלים מעשיים וטכניקות המסייעים לנו להמשיך בתנועה מתמדת לעבר המטרה ולדעת מתי לעצור להתאוששות, וכיצד לחשב מסלול מחדש.

בניית-עתודה-ניהולית
חווית הטמעה מוכחת ויוצאת דופן

הדרך חדשנית, דינמית וחווייתית, המשלבת הפעלות, הומור, מצגות וסרטונים לצד תרגול, סימולציות והמחשה מקסימלית המותאמת לעולם התוכן של המשתתפים עדי ליצור חווית הטמעה מקסימלית.

הפעילויות הייחודיות שלנו

ליווי ואימון אישי לבכירים

(ממוקד וקצר מועד). *ניתן בליווי האישי:
נוירו-פידבק, ביופידבק, ו-NLP.

קורס להתמחות באימון לייזר

לראשונה בישראל!

תהליך משנה חיים עם כלים שניתן לשלוף ברגע האמת

הדרך חדשנית, דינמית וחווייתית, המשלבת הפעלות, הומור, מצגות וסרטונים לצד תרגול, סימולציות והמחשה מקסימלית המותאמת לעולם התוכן של המשתתפים.

המשתתפים מגדירים לעצמם מטרות וחזון אישי ומתכננים כיצד להשיגם עם תכנית פעולה מעשית ומדידה, לצד שדרוג המיומנויות הרכות וכלים נוספים לשיפור התקשורת הבינאישית ולניהול מערכות יחסים מצוינות.

מי שעבר פעילות דרייב יודע כיצד לשמור על המוטיבציה לאורך זמן על אף ולמרות הכל. יש לו כלים וטכניקות לחיזוק החוסן והוא יודע כיצד לממש את הפוטנציאל האישי והארגוני שלו ושל סביבתו.

שיטת העבודה שלנו לא עדינה! משמע – מעשית, חדה ומהירה, מזיזה הצידה את כל התירוצים וההימנעות ומסתכלת לאמת בעיניים (במה אני טוב ובמה פחות וכיצד מובילים תהליך שינוי שמטרתו לשפר ולתקן). הגישה שלנו דורשת וסומכת על אותו משתתף שיצליח להגשים ולממש את מטרותיו וחלומותיו עם הכלים שלנו ובעיקר בזכות המודעות, הנכונות והמחויבות שאיתם הוא יוצא מהתהליך.

ארזנו ופישטנו משמעותית את המודלים העמוקים והשפה. מבחן התוצאה מוכיח כי התכנים, הכלים, החוויות והתפיסות נחרטים בזיכרון ומאפשרים יישום והטמעה מידית ולאורך זמן, לכדי היכולת לשלוף את הכלים ברגעי האמת גם שנים אחרי התהליך/הסדנה (מגובה מחקרית).

במסגרת התכנית עוברים המשתתפים תהליך פיתוח אישי מקצועי, מעשיר, דינמי וחווייתי על ידי סגל בכיר ומנוסה (הדרייבולוגים שהוסמכו והוכשרו בשיטה), בו הם לומדים בראש ובראשונה להכיר את עצמם מהן חוזקותיהם? מהם הערכים המובילים שלהם? מהי הצלחה עבורם? מה מפחיד/חוסם/מעכב אותם? ולאחר שעשו כן, הם לומדים כיצד לאזן, איך לא לוותר ברגעי הקושי, כיצד ניתן להשיג את ההצלחה מבלי להיכנע לפחד תוך זיהוי חסמי הצלחה ודרכי ההתמודדות איתם; מה לעשות כשמתעייפים? כיצד להתאושש ולסדר נשימה. המשתתפים מקבלים כלים מעשיים ואת העקרונות המנצחים שמאפיינים את אותן אוכלוסיות שהצליחו באופן יוצא דופן בתחומם ליישום בחייהם. כולל הליבה – אותם הכלים לניהול משברים, קונפליקטים, מתחים ומניעת שחיקה.

"מנהיגים הם אלה שגורמים לאנשים ממוצעים לעשות עבודה יוצאת דופן"

אלברט איינשטיין

חיזוק החוסן האישי והלאומי 

באופן מעשי ומיידי

ביחד נתאושש, נתחזק וננצח!

מכון דרייב עורך מפגשי זום תכליתיים עם כלים מעשיים ומהירים לצוותים מקצועיים ולגורמים תומכים ומחזקים.

לניהול ולהתמודדות במצבי לחץ, משבר ואסון, במציאות המשותפת לכולנו.

בימים קשים אלה מכון דרייב הקים מנהלת חוסן ייעודית. הכשרנו את אנשי הסגל שלנו במתכונת חירום התנדבותית.  באמצעות הרצאה דינמית בזום, אנו מעניקים כלים מעשיים, משמעותיים ובגובה העיניים, שבעזרתם תדעו כיצד להטעין ולחזק את החוסן של עצמכם ושל סביבתכם באופן מעשי ומיידי. ביחד נתאושש, נתחזק וננצח!

אימון לייזר

לראשונה בישראל


כל הפרטים בקרוב!
לרשימת ההמתנה, נא השאירו פרטים:

טופס יצירת קשר

1-700-550-809

info@adidrive.com

המכון מלווה גופים וארגונים גדולים, שהשירות והמוצר שלהם משפר ומציל חיים.